Interimsuppdrag som ekonomiassistent till Newrest Inflight Logistics

Stad

Stad

Solna (Stockholms)

Omfattning

Omfattning

Heltid

Anställningsform

Anställningsform

Bemanning

Detta är ett interrimsuppdrag på 2 till 3 månader med önskvärt startdatum den 15 augusti.

Som ekonomiassistent kommer du att jobba med ekonomiska underlag, skatter, löneadministration, fakturaunderlag och liknande. I tjänsten ingår även att ta fram rapporter till ledningsgruppen samt stötta övriga nyckelpersoner i organisationen. Vi jobbar främst i ekonomisystemet Fortnox samt VISMA och lönesystemet Hogia. Kontoret ligger i Solna.

Arbetsuppgifter

  • Löpande bokföring och avstämningar
  • Leverantörs- och kundreskontra
  • Avtalshantering
  • Översyn av skatter
  • Sammanställning av fakturor
  • Månadsavstämning av lönerelaterade konton,
  • Inrapportering av skatt och sociala avgifter
  • Generella HR-frågor som arbetsgivarintyg etc
  • Övriga administrativa sysslor

Vem är du 

  • Kunskaper i redovisning och bokföringskunskap.
  • Gärna erfarenhet av Fortnox Hogia, VISMA
  • Vana i fakturahantering.
  • Goda datorkunskaper

Vi söker dig som har en erfarenhet från liknande arbetsuppgifter så du snabbt kommer in i arbetsuppgifterna. Som person är du driven och brinner för administration och jobbar på ett noggrant och strukturerat sätt. Du är serviceinriktad, kommunikativ och kan jobba självständigt. Självklart medför du en positiv anda till resten av teamet.

Ansökan  
Newrest Inflight Logistics har valt att samarbeta med rekrytering- och bemanningsföretaget Next u i detta bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd som konsult hos Next u men du utför ditt jobb på Newrest Inflight Logistics.

Varmt välkommen med din ansökan!

Psst… Det tar bara 7 min!

Psst… Det är busenkelt att ansöka! Det tar bara 7 minuter via mobilen!

Vi använder cookies för att göra din upplevelse bättre. Läs mer här. ×

×