Växeltelefonist / Telefonist / Kundtjänst på Länsförsäkringar Stockholm

Växel / telefonist / service / kontor / administration 

Till Länsförsäkringar Stockholm söker vi en växeltelefonist. Uppdraget startar omgående och pågår i 6 månader med möjlighet till förlängning.

Som växeltelefonist besvarar du inkommande samtal som kommer till växeln. Du hjälper kunden att komma i kontakt med rätt avdelning eller person i företaget samt besvarar enklare frågor. Du blir kundens första kontakt, vilket innebär att du behöver vara engagerad, snabbtänkt och ha ett trevligt bemötande. De ärenden som kommer in till växeln varierar i bred grad inom försäkring och bank.


Kvalifikationer


För att passa som växeltelefonist gillar du att ge service på hög nivå. Du har någon erfarenhet av service och kundkontakt sen tidigare. Du har mycket god datorvana och både talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.

I arbetet är du stresstålig, snabblärd och har god simultanförmåga. Som person är du en trevlig kollega som har lätt för att samarbeta. Vi tror att du ser det som en självklarhet att vara en lagspelare, att uppmuntra och stötta dina kollegor i arbetet.
 

Vi erbjuder dig

Uppdraget inleds med en introduktion som innehåller bland annat produktkunskap och samtalsteknik, allt för att du ska få de bästa förutsättningar att lyckas i rollen och bli en del av vårt framgångsrika team! Vi sitter i nya, ljusa och moderna lokaler i Solna. Hos oss kommer du bli del av ett sammanhållet team som hittar på saker tillsammans, både på och efter arbetet.
Goda resultat belönas och här finns goda utvecklingsmöjligheter. Så om du är en driven person som brinner för att utvecklas, då är vi rätt arbetsplats för dig!
 

Övrig information


Placering: Solna, Stockholm

Anställningsform: Bemanning, visstid 

Omfattning: Heltid i 6-7 månader, möjlighet till förlängning.

Start: Omgående. 
 

Ansökan


Länsförsäkringar Stockholm har valt att samarbeta med rekrytering- och bemanningsföretaget Next u i detta bemanningsuppdrag. Sök jobbet genom att fylla i formuläret längst ner i annonsen på Next u’s hemsida. Jobbet är ansökningsbart så länge annonsen finns uppe på hemsidan. Vi håller intervjuer löpande. 

Vi tar inte emot ansökningar per mail, men om du har frågor om tjänsten är du välkommen att maila konsultansvarig anneli.grundfelt@nextu.se 


Om Länsförsäkringar Stockholm


Länsförsäkringar Stockholm ingår under Länsförsäkringar AB tillsammans med 22 andra länsförsäkringsbolag. Grunden till dagens Länsförsäkringar Stockholm lades 1844, då Stockholms Stads och Stockholms läns brandstodsbolag bildades. Sedan dess har vi sett Stockholm växa upp och bli en urban storstad och i alla tider har vi följt våra kunder och hjälpt till att skapa trygghet i vardagen. Länsförsäkringar Stockholm är ett kundägt ömsesidigt försäkringsbolag, vilket betyder att hos oss är det kunderna som är ägare. Sveriges mest nöjda privatkunder inom bank, försäkring och pension hittar du hos Länsförsäkringar. 


Varför söka jobba via Next u?
 

Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons. För att läsa mer om hur vi jobbar, besök gärna vår hemsida www.nextu.se


Sökord:  Växeltelefonist  , växel , telefonist ,  växeltelefon , service , kontor , administration  ,kundservice , kundtjänst , kundsupport , kundservicemedarbetare , kundsupportmedarbetare , kundtjänstmedarbetare , support , försäkring , försäkringar ,  bank , finans , Länsförsäkringar , Länsförsäkring , kundcenter , kundservicearbetare, serviceyrke, kundbetjäning , kundhantering , kundbemötande , serviceminded, callcenter, lediga tjänster  , Solna Tillbaka till lediga tjänster

Du söker tjänsten via formuläret nedan

Fyll i med LinkedIn