Välkänt finansbolag söker Redovisningsekonom

Ansök snabbt här!

... eller på vanligt sätt längre ned.

I rollen som Redovisningsekonom kommer du bland annat få möjlighet att arbeta med komplexa redovisningsfrågor som självklart följer med att bolaget är ett regelstyrt finansbolag verksamma på den Nordiska marknaden. Nu letar finans och kredit teamet efter ytterligare en härlig kollega. Kontoret ligger i Solna.

Arbetsuppgifter; Vem är du
Du är bekväm att arbeta med deadlines, ser Excel som ett bra hjälpmedel och du känner dig trygg med och behärskar engelska i tal och skrift. Som person är du van att arbeta självständigt och har förmåga att driva en utredning eller mindre projekt från start till mål, men trivs även med att arbeta i team. För att trivas i rollen behöver du vara prestigelös – vi är en mindre ekonomifunktion och täcker upp för varandra. Vi söker dig som har relevant högskoleutbildning och minst 5 års erfarenhet av redovisning eller revision. Har du tidigare arbetat på en ekonomiavdelning på ett finansbolag ser vi det som meriterande.
Är du årsbokslutssjälvständig, van att arbeta från ax till limpa samt vid större flöden kan vi erbjuda dig en bred roll med möjlighet till utveckling.

I denna rekrytering samarbetar företaget med Nextu.

Varmt välkommen med din ansökan.

Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons.
 

Sökord: redovisningsekonom , redovisningskonsult , accountant  , redovisning , ekonom , ekonomi , accounting  , next u , nextu , next u ab , rekrytering , bemanning , rekryteringsföretag , bemanningsföretag , stockholm , lediga jobb stockholm , lediga jobb ,ekonomi 
Ansök snabbt här!

... eller på vanligt sätt längre ned.

Tillbaka till lediga tjänster

Du söker tjänsten via formuläret nedan

Fyll i med LinkedIn