Schemaläggare till Klarna


Next u söker en person som ska schemalägga rekryterarnas intervjuer. Klarna Talent Acquisition team är en viktig del för företagets framgång och förutsättningar att fortsätta växa. Klarnas söker nu en snabb och effektiv intervju schemaläggare för att företagets rekryterare ska kunna fokusera helt på att hitta nya talanger. Du kommer att vara en nyckelperson i Klarnas Talent Acquisition team där du kommer att arbeta för alla avdelningar på Klarna för att hitta de snabbaste och mest effektiva lösningarna för att få ihop alla intervjuer. Intervjubokningar kan även ske utanför Sverige. Detta kommer att innebära noggrann planering.

Vem är du

Du är en passionerad organisatör och administratör som är van vid att jobba intensivt för att få saker gjorda eftersom tempot på Klarna är väldigt högt. Som person motiveras du av att hitta lösningar på problem som kan uppstå i ditt dagliga arbete. Det är viktigt att du kommunicerar utmärkt både skriftligt och muntligt. Du har skinn på näsan vilket krävs för att koordinera och boka in alla intervjuer och möten.
Vi ser att du kan börja omgående. Du har 1-2 års erfarenhet av service/ administrativt arbete. Du har datavana och kan snabbt lära dig nya system och processer. Din engelska är klanderfri då koncernspråket är engelska.

Klarna erbjuder dig

En internationell arbetsmiljö med duktiga och ambitiösa kollegor. Som anställd på ett av Sveriges snabbast växande företag, kommer du att spela en viktig roll i att ta Klarna till nästa nivå. Du kommer inte att arbeta för Klarna, du ska arbeta med Klarna.

Övrig information
Placering: Stockholm
Omfattning: Heltid, 3 månader uppdrag
Start: Omgående
Ansvarig rekryterare: Ingela Haglund (ingela.haglund@nextu.se) 070-770 31 21

Om Klarna

Our goal is to become market leaders within online payments worldwide. This means developing sophisticated technology and expanding to new markets. Our exponential growth is driving an increase in challenges as well and we need more talented and passionate people. This is where you come in.
Klarna har valt att samarbeta med Rekryteringföretaget Next u i denna rekrytering.

Uppdraget är 3 månader och startar omgående.

Vi ser fram emot din ansökan!

Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons. Tillbaka till lediga tjänster

Du söker tjänsten via formuläret nedan

Fyll i med LinkedIn