Norska / Norsktalande backoffice specialist till Telia Finance

Talar du norska, är norsktalande eller har mycket god förståelse i norska  och vill du arbeta i en backofficegrupp med härliga kollegor där man verkligen brinner för sitt arbete, och fokus ligger på kunderna? Är du en driven och engagerad teamplayer då är du den vi söker! 

Som backoffice specialist kommer du att jobba med support för Telias norska kunder i 1:line, 2:line och 3.rd line, det är kvalificerad administration och serviceärenden. Via email och telefon hanterar du ärenden såsom betalningar, räntor, felsökningar, faktueringsärenden mm. Viktiga mål för teamet är att snabbt och kvalitativt hantera inkommande kundärenden. Det är ett mycket varierande arbete där du behöver kunna hantera många olika typer av ärenden. Du förväntas ta ett stort eget ansvar för arbetsuppgifterna och samarbetet i gruppen.  

Vem är du 
För att trivas och lyckas i rollen tar du stort ansvar för dina arbetsuppgifter som du gör på ett noggrant och strukturerat sätt. Du har ett logiskt tänkande och är lösningsorienterad. Vidare har du en utmärkt kommunikationsförmåga via telefon och email. Du har ett proaktivt tillvägagångsätt och en förmåga att arbeta självständigt samtidigt som du trivs att arbeta i team. Din simultanförmåga är mycket god och du kan prioritera under hög arbetsbelastning. Med en positiv inställning hittar du den bästa lösningen för varje enskild kund. Självklart brinner du för att ge den bästa servicen lika mycket som vi.  

Vi ser att du har gymnasieexamen. Några års arbetserfarenhet gärna inom ekonomi och/eller kundservice. Mycket god läs och skrivförståelse i norska och engelska.  Kan du även svenska och danska är det meriterande.
  
Telia Finance erbjuder 
Rollen inleds med gedigen introduktion där man går igenom system, samtalsmetodik, enklare felsökningar, bemötande mm - allt för att du ska ha de bästa förutsättningarna för att lyckas i din roll. Arbetsplatsen har en positiv atmosfär och belägen i moderna lokaler i Solna precis vid Mall of Scandinavia. 

Övrig information
Placering: Solna
Omfattning:  Bemanningsuppdrag heltid tillsvidare
Start: 5/2-2018
Konsultansvarig: Ingela Haglund (ingela.haglund@nextu.se) 070-770 31 21

Ansökan

Telia Finance har valt att samarbeta med bemanningsföretaget Next u och rollen påbörjas som ett konsultuppdrag med goda möjligheter att gå över i en tillsvidareanställning av Telia Finance. Sök jobbet genom att fylla i formuläret längst ner i annonsen på Next u’s hemsida. Jobbet är ansökningsbart så länge annonsen finns uppe på hemsidan. Vi håller intervjuer löpande.  

Varmt välkommen med din ansökan!  

Telia Finance är ett fristående bolag som agerar finansieringsmotor åt Telia, en av världens största teleoperatörer med över 185 miljoner kunder och 26 000 anställda, med en global närvaro som sträcker sig från Norden till Nepal. Detta ger oss möjligheter att erbjuda innovativa och konkurrenskraftiga finansieringslösningar på dina villkor. Vi vill helt enkelt göra det möjligt för alla Telias kunder att hitta precis rätt lösning som passar för såväl dagens som framtidens telekombehov. 

Om Next u
Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons. För att läsa mer om hur vi jobbar, besök gärna vår hemsida www.nextu.se 
  

sökord:  norsktalande , norska , Norge ,  backoffice specialist , backofficemedarbetare ,  kundsupport ,  kundtjänst,  kundtjänstmedarbetare , kundtjänstarbetare , Stockholm,  jobb,  kundservice , kundservicemedarbetare , support , supportmedarbetare,  kundservicearbetare , service , serviceyrke , kundbetjäning , kundhantering , kundbemötande,  serviceminded ,  callcenter , lediga tjänster ,  lediga jobb , Telia , Telia Finance , finans , teleoperatör  , telefonoperatör Tillbaka till lediga tjänster

Du söker tjänsten via formuläret nedan

Fyll i med LinkedIn