Kundtjänstmedarbetare / kundservicemedarbetare / kundsupport till Electrolux

Ansök snabbt här!

... eller på vanligt sätt längre ned.

Electrolux söker till sin kundtjänst en kundservicemedarbetare som vill hjälpa kunder som valt att köpa Electrolux-produkter till sina hem.  Uppdraget är ett konsultuppdrag med start omgående och löper på till 29 mars 2019, med goda möjligheter till förlängning.  Arbetstiderna är mån-fre kl 8-17.
  
Om tjänsten

I rollen som kundservicemedarbetare har du nära dialog med kollegor och din chef för att säkerställa att du håller en hög kvalité i varje kundkontakt. Du är en del i vårt eftermarknadsteam som säkerställer att våra befintliga kunder får stöd när de behöver nya tillbehör eller reservdelar till sina produkter. Så som i många branscher är eftermarknaden en viktig kanal för att bygga lojalitet och en viktig del i ditt uppdrag är att förvalta varje kontakt på ett sätt som både gör kunden nöjd och inspirerad. 
    
Vem är du

Du som passar i denna grupp har med all säkerhet något års erfarenhet av kundservice, extra meriterande är det med erfarenhet inom teknisk rådgivning eller av hushållsprodukter. Du är entusiasmerande och har förmågan att använda frågeteknik för att få kunder att beskriva sitt behov. Du har en stor portion tålamod och visar engagemang genom din genuina nyfikenhet. Du älskar att engagera dina kollegor och är förmodligen den som drar ihop ditt team till AW. Du är företagsam och har i tidigare roller visat detta genom att inte bara hitta problemen, utan genom att ha drivit igenom förbättring där det behövts.

Vi erbjuder dig

Du har nu möjligheten att vara med och bidra till att förädla hur ett marknadsledande bolag kommunicerar med sina kunder, något du kommer ha stor nytta av under din karriär. Du blir en viktig del i ett team och möjligheterna att utvecklas är stora för den som engagerar sig. Du kommer arbeta innanför tullarna, en minut från närmsta tunnelbanestation. På kontoret finns tillgång till träningslokaler. Du kommer få introduktionsutbildning under dina första veckor. 
  
Tjänsten är placerad på Electrolux globala huvudkontor i Stadshagen, Stockholm.  Uppdraget är ett konsultuppdrag med start omgående och löper på till 29 mars 2019, med goda möjligheter till förlängning.

Electrolux har valt att samarbeta med Next u i denna bemanning, vilket innebär att du kommer att vara timanställd konsult hos Next u. Välkommen med din ansökan redan idag!

Om Next u

Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons. Läs mer på 
www.nextu.se

Sökord: Electrolux, kundtjänst , kundservice , kundsupport , teknisk support , kundtjänstmedarbetare , kundservicemedarbetare , kundsupportmedarbetare  , nextu , next u , next u ab , it-support , student , support , bemanning , rekrytering , lediga jobb , lediga tjänster , nytt jobb , bemanningsföretag , rekryteringsföretag , service , telefonvana , rådgivning , rådgivare , stockholm, kundmöte , kundkontakt , kundbetjäning

Ansök snabbt här!

... eller på vanligt sätt längre ned.

Tillbaka till lediga tjänster

Du söker tjänsten via formuläret nedan

Fyll i med LinkedIn