Electrolux söker nu motiverade kundservicemedarbetare / kundtjänst / kundservice till vårt drivna och sociala team i Stockholm

Ansök snabbt här!

... eller på vanligt sätt längre ned.

Vill du jobba inom kundtjänst med företagskunder och support internt?  Electrolux söker nu motiverade kundservicemedarbetare till kundtjänsten i Stockholm. Vi är ett drivet och socialt team  på 10 stycken och sitter i Electrolux globala huvudkontor i Stadshagen, Stockholm. Tjänsten är ett bemanningsuppdrag med start omgående och pågår i 1 år, med goda möjligheter till förlängning. 

Electrolux förenklar vardagen för våra återförsäljare runt om i landet genom goda relationer och fokuserat arbete för att proaktivt agera för att lösa oplanerade situationer.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter hos oss är att hantera våra leveranser från lager till återförsäljare. Detta gör du genom att vara den givna kontaktpunkten vid beställningar, leveranser och efterarbete. Du kommer vara med och förbättra våra processer och rutiner för att kunna tillhandahålla optimerade och effektiva leveranser. 

Vem är du

Du har 2-3 års arbetslivserfarenhet inom sälj, support och/eller liknande tjänst. Erfarenhet av kontakt med företagskunder är ett plus. Du talar och skriver flytande på svenska. Vi ser också att du har erfarenhet av Excel, andra affärssystem är meriterande.

Som person söker vi dig som är:

• Ansvarstagande – du ser självständigt till att dina arbetsuppgifter blir utförda. 
• Kontaktsökande – du gillar att föra dialog samt att skapa relationer med personerna du arbetar med. 
• Proaktiv – du försöker hela tiden ligga steget före och tar tag i det du ser behöver göras. 
• Flexibel – du anpassar dig till situationen för att kunna möta förväntningar och ser hinder snarare som en utmaning än ett problem. 
• Lagspelare – det faller sig naturligt för dig att arbeta i team och du trivs med att ha ett nära samarbete med dina kollegor.

Vi erbjuder dig 

Electrolux arbetar med ett coachande ledarskap där du både får och förväntas att ge feedback. Det ger dig  utrymme att växa i rollen och utvecklas inom flera områden. Du som är idérik och innovativ kommer märka att du snabbt kan genomföra förbättringar inom ramen för din roll. På kundtjänsten sitter vi nära varandra för att säkerställa ett öppet klimat där vi hjälps åt när det behövs. Du inleder din anställning med en introduktionsutbildning där du lär dig Electrolux historia, hur marknaden ser ut och hur du löser dina uppgifter. 
  
Övrig information

Placering: Electrolux globala HK, i Stadshagen Stockholm
Omfattning: Bemanningsuppdrag heltid 1 år, med möjlighet till förlängning
Start: Så snart som möjligt 
Ansvarig konsultchef: Anneli Grundfelt (anneli.grundfelt@nextu.se

Ansökan

Electrolux har valt att samarbeta med rekryteringsföretaget Next u i denna rekrytering. Sök jobbet genom att fylla i formuläret längst ner i annonsen på Next u’s hemsida. Jobbet är ansökningsbart så länge annonsen finns uppe på hemsidan. Vi håller intervjuer löpande.
  
Varmt välkommen med din ansökan! 

Om Next u

Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons. Läs mer på www.nextu.se

 Sökord: Electrolux  kundtjänst , kundservice , kundsupport , teknisk support , kundtjänstmedarbetare , kundservicemedarbetare , kundsupportmedarbetare , serivce , next u  , nextu , next u ab , it-support , support , it support , lediga jobb , lediga tjänster , jobb Electrolux , stockholm , rekrytering , bemanning , rekryteringsföretag , bemanningsföretag , engagement leader , customer success manager , csm ,  kundkontakt , kundbetjäning ,  excel , sap , 
Ansök snabbt här!

... eller på vanligt sätt längre ned.

Tillbaka till lediga tjänster

Du söker tjänsten via formuläret nedan

Fyll i med LinkedIn